A digitális oktatás alatt is alkottunk

A novembertől márciusig tartó fél év alatt is sok értékes, a tanulmányokhoz köthető projektet, előadást, tanulmányt készítettek diákjaink. Ezekből a honlapon az Így (is) alkotunk mi rovatban található válogatás. Kedvcsinálóként Harkó Erzsébet tanárnő tanítványainak előadásait ajánljuk, amit az ő szavai vezetnek be:

Van, aki még nem fáradt bele a digitális oktatásba? Igen, van, aki képes alkotni, logikusan gondolkodni, felfedezni a matematika csodáit a természetben, a művészetben, az állatok világában, az építészetben, a zenében.

Nem egyszerű a matematika házának alapjait lerakni egy diáknak, azt építgetni úgy, hogy a falak álljanak. Szorgalommal, kitartással sikerül. Ezt bizonyítják a következő előadások, melyeket  11. osztályos tanulók alkottak. A 11. osztály végére már kész az alap, áll a fal, csak a tetőt kell felhúzni az utolsó évben, amikor a bokréta a háztetőn az érettségi. Hogy ez a bokréta milyen virágokból áll? Nehéz terepet bemászva, szálanként gyűjtögetett vadvirágokból, vagy csupán a virágüzletben jó pénzért megvásárolt virágokból? Döntse el minden diák, milyennel érdemes az elkészült házat díszíteni.

Dicséretet érdemelnek a 11.C osztályba járó Gyánti Barnabás és Harangi Bence, akik időt, fáradságot nem nézve a legszebb, legtartalmasabb, legérdekesebb kiselőadást alkották meg a Fibonacci-sorozattal kapcsolatban.

Úgy gondolom, érdemes erre a szintre eljutni, megérteni, ilyen módon látni, megtapasztalni, hogy a matematika is tud csodálatos, érdekes lenni. Megvan a maga szépsége, csak fel kell fedezni.

Gyanti-Barnabas

Harangi-Bence_

Megszakítás