Hittan tábor Bagolyirtáson

Ismét léleképítő 3 napot töltöttünk a Mátrában, a Stella Katolikus üdülőben, ahol a 2024-es Forrás tábort tartottuk. A tábor központi gondolata a Ferenc pápa által meghirdetett imádság évéhez kapcsolódott. A beszélgetések, játékok mellett volt bőven túra is, s nagy örömünkre velünk tartott Carlos Sirer atya, aki szentmisét mutatott be a kápolnában. Az élményekről így számoltak be a 9. D diákjai: Rafael Rikárdó, Kiss Noel, Bolyki Patrik és Csikó Szilárd.

„A tábor egy hosszas, de annál izgalmasabb túrával kezdődött: Galyatetőig busszal mentünk, majd onnan sétáltunk át Bagolyirtásra. A kilátás lenyűgöző volt a kilátó tetejéről. A túra során az eddig nem ismert embereket is megismerhettük, a páros beszélgetések által. Ezt követően fáradtan, de élménydúsan megérkeztünk Bagolyirtásra, ahol elfoglaltuk a szállásunkat. Este ismerkedő játékok és megosztások voltak. Mindenki elmesélte keresztnevének eredetét és a hozzá kapcsolódó történeteket.  Másnap feljött hozzánk Carlos atya, így szentmisén vettünk részt és együtt kirándultunk Falloskútra. Az éjszakai túra is nagyon izgalmas volt, ahol felfedeztük Bagolyirtás többi területeit is, és elámultunk a csillagok tökéletességén, az éjszakai égbolton. A mátrai friss levegő rengeteg energiával töltött fel minket.

Összességében a tábor kiváló élmény volt mindenki számára. Bíztatjuk a többi diákot is, hogy vegyenek részt rajta legközelebb.”